جهت اطلاع مشتریان عزیز و گرامی وب سایت خط کش، چند مورد از موارد را ذکر می‌کنیم. این موارد صرفا جهت اطلاع است. به این معنا که با اطمینان خاطر بیشتری خرید کنید و نگران موضوعی نباشید. رضایت کاربران وبسایت خط کش در اولویت قرار دارد. (ممکن است به مرور موارد دیگری نیز اضافه شوند)

عملیات ناموفق

  • چنانچه در هنگام پرداخت وجه، با خطای عملیات ناموفق رو به رو شدید، وجه مربوطه در صورت کسر از حساب شما ظرف چند ساعت به طور خودکار به حساب شما بازگشت داده خواهد شد.

انتشار مطالب

  • خواهشمندیم در صورتی که قصد انتشار مطالب وبسایت خط کش در وبسایت یا وبلاگ های دیگر را دارید، تنها با اجازه‌ی از مدیر صورت بگیرد. در مواردی مانند فرستادن مطالب برای دوستان و یا کانال های شخصی، بدیهی است که با ذکر منبع مشکلی وجود ندارد.

نحوه ارسال سفارش

  • نحوه‌ی ارسال تمام محصولات به صورت پست پیشتاز است. لذا از زمان پرداخت مبلغ محصولات مورد نظر، بین ۳ تا ۵ روز رسیدن محصول به دست شما عزیزان زمان نیاز دارد. از این رو نمی‌توان تعهد قطعی نسبت به بازه‌ی زمانی و روز دقیق رسیدن محصول به مشتری را ذکر کرد.

موجودی محصول

  • ممکن است بنا به دلایلی محصول خریداری شده ناموجود شده باشد اما در وبسایت، این مورد قابل مشاهده نباشد. در این مواقع (که به ندرت رخ می‌دهد) دو حالت وجود دارد. یا اینکه محصول به کلی ناموجود شده و تا اطلاع ثانوی موجود نخواهد شد. یا اینکه با کمی تأخیر موجود می‌شود. در هر صورت نیاز به نگرانی نیست و این موضوع از طریق تماس تلفنی در کمتر از ۳ ساعت پس از پرداخت وجه به شما گفته خواهد شد.