معرفی محصول

خرید دفتر طراحی [ فانتزی ] کوچک و بزرگ ارزان با کیفیت

خرید دفتر طراحی ارزان

دفتر طراحی | دفتر آرامش

طراحی و نقاشی همواره یکی از بهترین تفریحاتی بوده که در هر دوره‌ای از زندگی خود ممکن است آن را تجربه کرده باشید. حال ممکن است روی کاغذ بوده باشد یا یک دفتر طراحی مخصوص.

کم کم با گذشت زمان طراحی و نقاشی ‌هایمان از آن حالت ساده‌ای که داشته‌اند فاصله می‌گیرند و جدی‌تر می‌شوند. البته منظور ما این نیست که لزوما طراحی های ما حرفه‌ای تر شوند بلکه اشاره اصلی ما به هدف ما از آن طراحی و نقاشی است.

اگر کمی به دوران کودکی خود رجوع کنید حتما نقاشی های زیبایی که می‌کشیدید را به یاد می‌آورید. اگر دقت کرده باشید در آن زمان قصد شما از نقاشی کشیدن فقط لذت بردن از این کار است نه اینکه حتما درست و دقیق نقاشی بکشید.

گاهی اوقات لازم است تا بدون اینکه طرحی خاص را مد نظر قرار داشته باشید، شروع به طراحی و نقاشی کنید تا به واقع احساس ناب نقاشی کشیدن را دریابید. اگر هنگام نقاشی کشیدن زمان از دستتان در می‌رود معلوم می‌شود علاقه‌ی زیادی به این کار دارید.

راهنمای خرید بهترین دفتر طراحی

افراد علاقه‌ مند به حوزه‌ی طراحی و نقاشی می‌بایست یک دفتر طراحی کوچک را همواره همراه خود داشته باشند. اگر خودتان اهل طراحی باشید حتما می‌دانید که گاهی اوقات و در بعضی مکان‌ها به شدت دوست دارید در آن موقعیت دست به قلم شوید.

این امر حتی برای نویسندگان نیز صادق است. بنابراین حتی اگر نویسنده هستید و یا دست کم به نویسندگی علاقه دارید، باید یک [ دفترچه یادداشت کوچک ] به همراه داشته باشید. گاهی اوقات بهتر است که به جای آن یک دفتر نقاشی بدون خط به همراه داشته باشید.

به این ترتیب اگر کمی طراحی خوبی نیز داشته باشید، می‌توانید داستان های مصور بسیار جذابی را خلق کنید. بنابراین داستان خود را برای خواننده ملموس‌تر خواهید کرد.

امروزه تأثیر مثبت نقاشی و در کل پرداختن به هنر، مانند سفالگری، نقاشی با [ مداد رنگی ]، نقاشی با [ آبرنگ ]، [ مداد شمعی ]، قالیبافی، طراحی دکوراسیون و صدها کار دیگر که هنر در آن‌ها نقش دارد می‌تواند موجب آرامش بیشتر شما شود.

درباره این موضوع حتی علم روانشناسی هم حرف هایی برای گفتن دارد. البته بیشتر به تحلیل نقاشی‌های کودکان و چرایی علاقه‌ی آن ها به این کار می‌پردازد . این مطالب نشان می‌دهد که در پسِ یک کاری مثل نقاشی کشیدن هم حتی به صورت ساده و غیر حرفه‌ای حرف های زیادی نهفته است.

از درون همین نقاشی های به ظاهر ساده ایده های جذاب و منحصر به فردی خلق می‌شوند که می‌توان از آن‌ها با توجه به خلاقیت خود در کار های حرفه‌ای‌تر نهایت استفاده را داشته باشید.

خرید دفتر طراحی فانتزی ارزان

یکی از مخاطبان ویژه‌ی دفتر طراحی، دانشجویان و کارآموزان طراحی هستند. به هرحال یکی از مهمترین کارها برای حرفه‌ای شدن نیاز به تمرین های فراوانی دارید و انتخاب یک دفتر طراحی می‌تواند تأثیر فوق العاده‌ای روی مهارت شما داشته باشد.

دلیل این امر فراری بودن برخی از هنرجویان از تمرین می‌باشد. به این ترتیب می‌توانید هر زمان که حس و انگیزه‌ی طراحی داشتید یک دفتر طراحی دارید که می‌توانید بدون فوت وقت از این کار لذت ببرید.

یکی از مزایایی که دفتر های طراحی دارند، وجود طرح های مختلف و زیبا می‌باشد که می‌تواند به تنهایی انگیزه‌ای برای خرید یک دفتر با توجه به روحیات و سلایق شما باشد.

این مطلب رو از دست نده!
خرید آنلاین مداد شمعی و پاستل روغنی [ پرفروش ] ارزان قیمت

دفتر طراحی برای آرشیو

موضوع دیگری که در اینجا مطرح است نگهداری از طرح هایتان می‌باشد. فرض کنید شما تا مدت زیادی تمرین های مختلف و یا طراحی های خاصی را در یک دفتر طراحی ایجاد کردید.

به عبارتی دیگر تصمیم گرفته‌اید یکسری طراحی های خاص یا موضوعات خاص را در یک دفتر طراحی به طور جداگانه نگهداری کنید. در هردو حالت استفاده از یکی از این محصولات می‌تواند انتخاب خوبی واقع شود.

از اینها گذشته دیدن طراحی های قدیمی که داشته‌اید احساس لذت بخش خاصی دارد که فقط اگر تجربه‌اش را داشته باشید می‌توانید به طور کامل این موضوع را درک کنید. با این کار به خوبی می‌توانید روند پیشرفت خود را مشاهده کرده و از این پیشرفت انگیزه بیشتری بگیرید.

کسانی هم هستند که علاقه دارند یادداشت های روزانه خود را در یک دفتر بدون خط وارد کنند چراکه نوشتن در این دفترها هم حس و حال مخصوص به خودش را دارد. علاوه بر این موضوع، می‌توان دفاتر بدون خط را بنا به سلیقه‌ی خود زیبا کنید.

در این ویدئو می‌توانید مشاهده کنید که با کمی تمرین و به سادگی می‌توان یک طراحی ساده مثل این نمونه انجام داد. البته استفاده از رنگ های متنوع هم حال و هوای بسیار بهتری به طرح شما می‌دهد هرچند طرح سیاه و سفید هم جذابیت خاص خود را دارد.

دفتر طراحی | فانتزی، کاهی و …

شخصی که دفتر طراحی زیبا تری دارد لزوما طراح بهتری نیست اما این را می‌دانیم که وقتی دفتر طراحی زیبا تری داشته باشیم حتی با دیدنش حالمان خوب می‌شود و رغبت ما برای طراحی کردن را هم بیشتر می‌کند.

دفترها مدل های صحافی مختلفی نیز دارند از جمله مدل های ساده چسبی که به نسبت از انواع دیگر بیشتر دیده می‌شوند و مدل های سیمی که بیشتر مورد پسند افراد قرار می‌گیرند. از جمله مزایای دیگر مدل های سیمی نسبت به مدل های چسبی می‌توان به قابلیت باز شدن ۱۸۰ درجه‌ای آن‌ها اشاره کرد.

افراد زیادی هستند که مدل سیمی را به مدل های ساده ترجیح می‌دهند و البته واقعا هم این مدل‌ها جلوه‌ی زیبا تری نسبت به مدل های دیگر دارند هرچند نباید این موضوع را نادیده گرفت که بعضی از انواع چسبی هم از زیبایی خاصی برخوردار هستند.

خرید دفتر طراحی آبرنگ

سایز دفتر طراحی

این نکته را نیز باید مورد توجه قرار داد که طبیعتا دفترها دارای سایز های مختلفی نیز هستند و این مورد هم باید در زمان انتخاب شما بررسی شود چرا که ممکن است شما نیاز به یک دفتری داشته باشید که همیشه همراهتان باشد و علاقه مند باشید سایز آن به گونه‌ای باشد که در حمل ونقل آن دچار مشکل نشوید.

در حالتی دیگر نیز امکان دارد دوست داشته باشید تا همیشه و تا حد امکان دفتر خود را همراه خود داشته باشید که در این صورت بهتر است به فکر یک دفتر طراحی با سایز مورد نیازتان باشید.

بنابراین از موارد دیگری که در انتخاب یک دفتر طراحی مناسب نقش دارد می‌توان به سایز صفحات و برگه ‌های آن دفتر اشاره کرد. این موضوع هم مورد اهمیت است چرا که گاهی اوقات بعضی افراد هستند که در هنگام انتخاب آنقدر مجذوب زیبایی یک محصول می‌شوند که تازه بعد از سفارش یادشان می‌آید که آیا سایز صفحات آن نیز مناسب است یا نه؟

پس موقع انتخاب یک محصول باید علاوه بر ظاهر و طرح دلخواه به ویژگی های دیگر آن محصول نیز توجه کنید. برای شروع می‌توانید یک دفتر طراحی کوچک استفاده کنید تا همیشه بتوانید آن را تا حد امکان همراه خود داشته باشید.

بهترین جنس جلد دفتر طراحی

از جمله ویژگی های دیگری که باید در انتخاب یک دفتر طراحی به آن توجه شود جنس کاور و جلد آن است. جلد اینگونه محصولات مانند کتاب‌ها و دفتر های دیگر دارای چند نوع مختلف پلاستیکی، جلد مقوایی و جلد‌های سخت است.

بهترین انتخاب برای شما انتخاب جلد‌های سخت است البته باز هم امکان دارد با توجه به دلایلی افرادی ترجیح دهند که از انواع دیگر جلدها استفاده کنند. اما خوب است به این نکته اشاره کنیم هنگامی که یک دفتر طراحی را در دست می‌گیرید نیاز دارید کاغذها در زیر دستتان ثبات خوبی داشته باشند تا از ایجاد خط ها روی اعصابتان به جای کاغذ جلوگیری کنید 🙂

اگر هنگام نوشتن دائما احساس سستی در زیر دستتان کنید ممکن است کم کم کلافه شوید و دست از طراحی بردارید. پس ما نیاز به یک تکیه گاه خوب هم داریم که یک دفتر طراحی با جلد سخت می‌تواند به خوبی پاسخگوی این نیاز ما باشد.

این مطلب رو از دست نده!
خرید کیف پول مردانه و زنانه [ پرفروش ] لوکس و ارزان

نوع کاغذ در دفتر طراحی – ضخیم یا ساده؟

مورد دیگری که می‌توانیم به آن اشاره کنیم نوع کاغذ است. اگر طراحی شما بیشتر به وسیله [ مداد مخصوص طراحی ] یا خودکار باشد تقریبا می‌توان گفت که به راحتی قادر خواهید بود که روی هر نوع [ کاغذ ] طراحی های خود را انجام دهید.

اما گاهی اوقات ممکن است به طراحی با وسیله های دیگری مثل آبرنگ و یا حتی [ ماژیک طراحی راندو ] علاقه داشته باشید که برای استفاده از این نوع ابزار بهتر است که به ضخامت کاغذ هم توجه داشته باشید. این ویژگی معمولا در قسمت مشخصات هر محصول نیز درج شده است.

دفتر طراحی کوچک قابل حمل

موارد خاصی هم در این خرید می‌توانند مؤثر باشند. یکی از این موارد ضخامت کاغذ است. هرچند ضخامت و وزن کاغذ نمی‌تواند عاملی کافی برای تشخیص کیفیت یک کاغذ باشد اما منظور اصلی ما بیشتر توجه به نوع وسیله ای است که با آن طراحی می‌کنیم یا به نوشتن می‌پردازیم. به طور مثال کاغذ های نازک و سبک‌تر برای نوشتن با ‌[ خود نویس ] و یا [ انواع روان نویس ] ایده‌آل‌تر هستند.

این مطلب رو از دست نده!
مقایسه خودنویس پارکر و یوروپن ✒️ جدول مقایسه + لینک خرید

تعداد و رنگ برگه ها در دفتر طراحی

دفتر ها اعم از [ دفتر مشق ] یا دفتر طراحی یا [ دفتر برنامه ریزی ] و در کل هر نوعی که باشند دارای تعداد برگ خاصی هستند. این نکته هم باید مورد بررسی قرار بگیرد که آیا این موضوع برای شما اهمیت دارد یا خیر؟

دفترها تعداد برگ های متفاوتی دارند و این ویژگی نیز در قسمت مشخصات هر محصول ذکر شده است. برای مشاهده ویژگی های کامل هر مدل نیز باید روی لینک مربوط به مشاهده قیمت و خرید کلیک نمایید تا علاوه بر مشاهده‌ی تمام ویژگی های محصول از نظر خریداران نیز مطلع شوید.

رنگ کاغذ هم می‌تواند برای شما دارای اهمیت باشد. رنگی که بیشتر در بین این دفترچه‌ها مورد استفاده قرار گرفته رنگ کاهی می‌باشد که مزایای خاص خودش را دارد مثل اینکه چشم شما دیرتر خسته می‌شود و یا استفاده از رنگ سفید را هم برای دادن جلوه‌ای بهتر مقدور می‌سازد.

خرید دفتر طراحی مخصوص آبرنگ ارزان

در هنگام خرید ما باید به همه نکات توجه کنیم اما منظور ما این نیست که این دقت به حد وسواس برسد به گونه‌ای که برای انتخاب یک دفتر یک هفته وقت بگذارید و باز هم بترسید و با خود بگویید که نکند می‌شد انتخاب بهتری داشته باشم!

ما در لیستی که آماده کرده‌ایم تلاشمان بر این بوده تا دفترهایی را انتخاب کنیم که از فروش بالا و رضایت بیشتری برخوردار هستند و ضمنا دارای طراحی زیبا و محبوب باشند تا به انتخاب هرچه بهتر شما نیز کمک کند.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.